Odpowiedzi

2010-03-13T16:44:46+01:00
Brzoza, brzuch
krzew, krzak, krzyk
wrzos, wrzawa
przylądek, przyczyna, przykry, przyprawa
12 3 12
2010-03-13T16:49:45+01:00
rz niewymienne
burza
kurz
wierzba
porzeczka

rz po spółgłoskach
brzoza
wrzos
krzak
przód

rz wymienne
morze-morski
rycerz-rycerski
ślusarz-ślusarski
pierzyna-pióro
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:52:06+01:00
B
po spółgłoskach:brzdąc, brzydki, brzuch, brzeg, brzoza, brzęczy
wymienne:jak wymysle- to dopisze
niewymienne:burza,burzyć,
k
po spółgłoskach:krzyk, krzesło, krzesiwo, krzchta,krzak,
wymienne:korzec:w korcu
niewymienne:korzeń,korzonki,korzec,kurz
w:
po spółgłosce:wrzask. wrzeciono, wrzosy, wrzesień
wymienne:warzyć:war
niewymienne:warzecha,
p
po spółgłosce:przyczyna, przyjaciel, przygoda
niewymienne:porzeczka, perz,
wymienne:parzy:para
21 4 21