Odpowiedzi

2010-03-13T16:48:55+01:00
1.skladniki:1walizka dobrego humoru;3szklanki pełne uśmiechu;0,5 kg.życzliwości dla innych;0,5 kg optymizmu;1 para różowych okularów;
2.sposob wykonania :wieczorem przed pójściem spać przypomnij sobie najmilsze chwile z wakacji co zapewni dobre,kolorowe sny;koniecznie pojdz spać przed 23 aby dobrze wypocząć;rano wstań prawą nogą ;otworz okno w pokoju aby dotlenic organizm co korzystnie wplynie na nastrój ,zjedz smaczne śniadanie i najlepiej omijaj z daleka szkole to daje 100%pewnosc ,że ten dzień bedzie udany .
2010-03-13T16:50:29+01:00
1.Długie wąsy
2duze cebule
6.uśmiechów
19.Pięknych wspomnień



Sposób przygotowania:
Wez duży garnek i dodaj długie wąsy pokrojony z cebulą.Następnie uśmiechnij się 6 razy i pomyśl 19 pięknych wspomnień.


liczę na najlepsze ;) pozdr. ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:52:18+01:00
Sposób jest bardzo łatwy.
1. Składniki.
- duzo usmiechu
- dużo pozytywnej energi
- odrobina odpowiedzialności
- szczypta rozsądności
- Troche wody

2. Sposób wykonania
Wszystkie skladniki wsypac do wody i dokładnie wymieszać. Następnie wylac na blaszke i wstawić do piekarnika na 20 min.