Mam napisac 2 zaproszenia :

1.
Zredaguj zaproszenie o "Kiermaszu" podręczników , który odbędzie się w czerwcu w naszej szkole a jego organizatorami są uczniowie klasy szóstej.

2.
Napisz zaproszenie dla mamy z okazji Dnia Matki , na akademię szkolną.

2

Odpowiedzi

2010-03-13T16:52:39+01:00
1) ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy ................................................ na kiermasz podręczników, który odbędzie się ............ o godz. ......... w szkole ........................................... .
Mamy nadzieję, że zaszczyci nas Pan/i swoją obecnością.

Uczniowie klasy szóstej.


2) ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam(y) .............................................. na akademię szkolną z okazji DNIA MATKI w szkole ........................ dnia 26.05 o godz. ......... .
Mam(y) nadzieję, że pojawi się Pani na tej uroczystości.

Podpis....................
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T16:56:07+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy na coroczny kiermasz podręczników. Uczniowie mlodszych klas bedą mogli zakupic ksiązki do nastepnej klasy. Zakup będzie można zrobić w czerwcu. Panstwa wizyty umili ten okres. Serdecznie zapraszamy!

Uczniowe klas VI


ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy wszystkie mamy na akademię szkolną z okazji Dnia Matki. Swięto odbędzie sie na sali gimnastycznej 26 maja w godzinach 12-14.
Wasza obecnośc sprawi, że akademia będzie niezwykła.

Magda Karaluch
3 5 3