Odpowiedzi

2010-03-13T16:48:12+01:00
Hmm... to jest indywidualne pytanie... a wiec takk ::
Myślę, że współczesne nastolatki nie przeżywają tak wielkich miłości. One najczęściej się zauroczają.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T16:49:24+01:00
Moim zdaniem nastolatka żyjąca w naszych czasach nie odczuwa tego samego co Julia, ponieważ Juli miłość była prawdziwa za którą oddała życie, a nastolatki w wieku od 13 do 16 roku życia
mogą mieć tylko zauroczenie.



pozdrawiam i całusa zostawiam!;)

liczę na naj!;)


odpowiedź została napisana przeze mnie!;)
1 1 1