Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:27:45+01:00
W zadaniu d wynik ma być 3 przez przypadek dopisałam pierwiastek... sorki... (miło być √9=3, a wyszło =√3)
wszystkie zadania rozwiązane w załączniku...
natomiast w zadaniu 8a końcówka to:
(∛4)/2=∛(4/8)=∛(1/2) nie dopisałam
2010-03-13T19:47:05+01:00
D)√3 × √3×3=9
e) √64=8
f)∛2 ÷ ∛4
∛0.5
g)∛10-9
∛1=1
h)∛1728=12
i)4×25/√36+64
100/√100
100/10=10
w załączniku
2010-03-13T19:55:16+01:00
Rozwiązanie zadań w załącznikach