Odpowiedzi

2010-04-04T19:44:42+02:00
Miedz-wykorzystywana jest najczęściej do produkcji przewodów i rur. Ale i także do wyrobu żeby takich jak (łańcuszki,obrączki czy również bransoletki). Łącz się miedzz złotem lub srebrem.T bardzo dobre połączenie.


Myśle że jest dobrze... :)
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-04T20:42:34+02:00
Miedź wykorzystywana jest w :

jubilerstwie do wykonywania biżuterii
ma ona dużą odporność na korozję co powoduje , że można używać w budownictwie oraz przemyśle.
Miedź zapobiega również zakażeniom , ponieważ miedź ma właściwości bakteriobójcze.

Cieszę się , że mogłam pomóc . :*

29 4 29