Odpowiedzi

2010-03-13T17:08:39+01:00
Ile to godzin?
3600 s = 60 min = 1h
9000s = 150min = 2,5 h
10 800 s = 180min = 3h
86 400s = 1440 min = 24h


Projekcja filmu rozpoczęła się o 18:50 i zakończyła o 20:15
Jak długo trwał ten film ?

18.50 - 19.00 -> 10 min
19.00 - 20.15 -> 1h 15min

10min+1h 15min=1h 25min

Jak coś to pisz na prv. :)

2010-03-13T17:10:18+01:00
Zad1
1 godz
1,5 godz
3 godz
24 godziny <doba>
zad2
film trwal 1 godz i 25 min
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:19:12+01:00
3600s=1h
9000s=2,5h
10800s=3h
86400s=24h(1 doba)
___________________
film trwał 85min=1h25min.

licze na Naj:):):D