Podane zdania przekształć w wypowiedzenia bez czasownika.
Wolfgang Petersen nakręcił film o wojnie trojańskiej.
......................................................................
DAvis Benioff napisał scenariusz na podstawie Iliady Homera.
.........................................................................
PROSZE POMUSZCIE JAK NAJSZYBCIEJ .!:):)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:12:27+01:00
Wolfgang Petersen nakręcił film o wojnie trojańskiej.
Film o wojnie trojańskiej został nakręcony przez Wolfganga Petersena

DAvis Benioff napisał scenariusz na podstawie Iliady Homera.
Scenariusz na podstawie Iliady Homera został napisany przez Davisa Benioffa

21 4 21
2010-03-13T17:12:35+01:00
Film o wojnie trojańskiej - Wolfgang Petersen.
Scenariusz na podstawie Iliady Homera - Davis Benioff.
Tu chodziło zapewne o równoważniki zdania.
23 4 23
2010-03-13T17:14:22+01:00
Film o wojnie trojańskiej został nakręcony przez Wolfganga Petersena .
Scenariusz na podstawie Iliady Homera został napisany przez Davisa Benioffa.
2 5 2