Odpowiedzi

2010-03-13T17:11:18+01:00
Mogą wywołać agresję na dziecku
można sobie od tego popsuć wzrok
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T17:13:42+01:00
Z nadmiernego korzystania z komputera w której dominuje przemoc płyną zgrożenia ,że będziemy zachowywać sie jak jak w danych programach,grach np.bijatyki,wyścigi,uzywanie wulgarnych słów,zmienianie płuci,ale i nie tylko poniewaz gdy używamy komputera w długim czasie nas zwrok zostaje uszkodzony.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:18:55+01:00
Z nadmiernego grania można bardziej wzbudzac zagrożenie dla swoich blickich.Wszystko co jest w grach komputerowychnie nie jest rzeczywiste tylko fikcyjne.Poprzez granie możemy doznac nerwicy a także uzależnienia. Gry bardzo nas uzależniają a nawet mogą doprowadzic nasz umysł do szału i nieładu oraz stresu.
:))
1 5 1