Muszę napisać ok. 70 słów na temat moich idealnych wakacji w języku francuskim. Powinny się tam znaleźć informacje: gdzie, co można robić, z kim jechać i coś o pogodzie. bardzo proszę o pomoc i podanie również w języku polskim. kraj tzn. miejsce opisu może być dowolne. Hiszpania, Polska...

z góry dziękuję

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T17:18:23+01:00
Po Francusku:
Aimerais passer un séjour parfait à Hawaï. Hawaï est une île dans océan Pacifique. Donc je voudrais y aller, parce que ai envie de passer leurs vacances en bord de mer ou un océan. Il existe de nombreux sites touristiques que je voudrais visiter. Hawaï est un climat chaud, de sorte que vous pourrez prendre le soleil un peu, je voudrais y aller avec ma sœur et maman. Espère une fois cela accompli.

Po Polsku:
Moje idealne wakacje chciałabym spędzić na Hawajach. Hawaje jest to wyspa na Oceanie Spokojnym. Chciałabym tak pojechać, ponieważ lubię spędzać wakacje nad morzem lub oceanem. Jest tam wiele zabytków, które chciałabym zwiedzić. Na Hawajach jest gorący klimat, dlatego można się trochę poopalać Chciałabym tam pojechać z moją siostrą i mamą. Mam nadzieję, że się to kiedyś spełni.
licze na naj ;)
2010-03-13T17:35:01+01:00
Wersja polska :
Bardzo chciałabym pojechać do Francji i zobaczyć Paryż. To moje ulubione miejsce. Jako pierwsze chciałabym zobaczyć Wieża Eiffel’a. Potem, oczywiście Katedrę Notre-Dame, Luwr, o którym tyle słyszałam od koleżanek. Z historii wiem też o Łuku Triumfalnym. Chcę zwiedzić także znane z telewizji Fort Boyard.
Do Paryża chciałabym pojechać z moim chłopakiem Markiem. Pogoda musiałaby być piękna. Powinno cały czas świecić słońce, wiać lekki wiatr. Powinniśmy udać się tam samolotem, poniewaz nigdy nie latałam i chciałabym zobaczyć jak to jest. Chciałabym mieszkać w pięknej willi z widokiem na cały Paryż. Wieczorami spacerowali byśmy po Paryżu.

Wersja francuska:
Nous tenons à aller en France pour voir Paris. Ceci est mon endroit préféré. D'abord, je tiens à voir la Tour Eiffel. Ensuite, bien sûr, Notre-Dame, le Louvre, que j'ai entendu de nombreux collègues. Je sais aussi de l'histoire de l'Arc de Triomphe. Je veux aussi visiter le célèbre Fort Boyard TV. Je voudrais aller à Paris avec mon copain Mark. Météo serait beau. Il doit toujours briller le soleil, vent léger soufflait. Nous devrions y aller par avion, car il n'a jamais volé, et je voudrais voir comment il est. Je voudrais vivre dans une belle villa avec vue sur le tout Paris. En soirée, nous avons marché autour de Paris.