Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T17:33:20+01:00
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5
x=-5

0,25x + 0,4 = 0,35

0,25x=0,35-0,4
0,25x=-0,75
x=-3

1 - 0,2x = -0,3x
1=-0,3x+0,2x
1=-0,1x
x=-10


0,01x - 1 = 0,1x - 0,1
-1+0,1=0,1x-0,01x
-0,9=0,99x
x=-909091

2010-03-13T17:37:26+01:00
A) 0,1x + 0,2 = -0,3
0,1x = -0,3 - 0,2
0,1x = -0,5/ :0,1
x = -5

b) 0,25x + 0,4 = 0,35
0,25x = 0,35 - 0,4
0,25x = -0,05/ :0,25
x = -0,2

c) 1 - 0,2x = -0,3x
-0,2x + 0,3x = -1
0,1x = -1 /: 0,1
x = -10

d) 0,01x - 1 = 0,1x - 0,1
0,01x - 0,1x = -0,1 + 1
-0,9x = 0,99 /: (-0,9)
x = -1,1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:46:07+01:00
A)
0,1x+0,2=-0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5/:0,1
x=-5
b)
0,25x+0,4=0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=0,31/:0.25
x=31/25
x=1.24
c)
1-0,2x=-0,3x
-0,2x+0,3x=-1
0,1x=-1/0,1
x=-10
d)
0,01x-1=0,1x-0,1
0,01x-0,1x=1-0,1
0,09x=0,9/:0,09
x=10

Licze na naj