PROSZE O PRZETLUMACZENIE TEJ PIOSENKI :))


You got me wrapped around your little finger,
If this is love, it's everything i hoped it would be,
You got me wrapped around your little finger,
You will see, by my words just how much you mean to me.

When we kiss, it's as if our lips agree,
That we were meant to be,
When we touch, It's too much,
Oh the sparks that fly, are lighting up the sky.

You got me wrapped around your little finger,
If this is love, it's everything i hoped it would be,
You got me wrapped around your little finger,
If this is love, it's everything that I've been dreaming of.

2

Odpowiedzi

2010-03-13T17:40:29+01:00
You got me owinięty wokół małego palca,
Jeśli jest to miłość, to ja wszystko nadzieję, że to było,
You got me owinięty wokół małego palca,
Zobaczysz, na moje słowa, jak wiele znaczy dla mnie.

Kiedy pocałunek, to jakby nasze usta pozytywna,
Że miał być,
When We Touch It's too much,
Ach, co lecą iskry, zapala się na niebie.

You got me owinięty wokół małego palca,
Jeśli jest to miłość, to ja wszystko nadzieję, że to było,
You got me owinięty wokół małego palca,
Jeśli jest to miłość, to wszystko, I've been dreaming of.

więcej nie umiem



Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:46:16+01:00
Ty jesteś owinięty wokół małego palca,
Jeśli jest to miłość, to ja wszystko nadzieję, że to było,
Ty jesteśowinięty wokół małego palca,
Zobaczysz, na moje słowa, jak wiele znaczy dla mnie.

Kiedy pocałunek, to jakby nasze usta pozytywna,
Że miał być,
Kiedy my dotykamy też wiele
Ach, co lecą iskry, zapala się na niebie.

Ty jesteś owinięty wokół małego palca,
Jeśli jest to miłość, to ja wszystko nadzieję, że to było,
Ty jesteś owinięty wokół małego palca,
Jeśli jest to miłość, to wszystko.


Sory tłumaczenie dosłowne!

;]