Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:32:39+01:00
Imieniny - dzień radosny, pełen kwiatów, zapach wiosny. Wszyscy złożyć chcą życzenia: zdrowia, szczęścia, powodzenia. Niech Ci słońce zawsze świeci i niech czas radośnie leci. Niech odejdą smutki, złości i powróci czas radości. Te życzenia, choć z daleka płyną jak wpatrzona rzeka i choć skromnie ułożone, są dla Ciebie przeznaczone
2010-03-13T17:34:00+01:00
Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

Krótko i oryginalnie , zawsze tak najlepiej .
2010-03-13T17:37:57+01:00
Kiedy widzę datę z twoim imieniem ,
od razu musuje mi się w głowie co robić ,
I tak myślę że może złoże ci IMIENINOWE ŻYCZENIE .
WIEC ŻYCZĘ CI WSPANIALSZYCH CHWIL Z KUPLAMI I PRZEDE WSZYSTKIM RODZINKA :)


PS:TWOJA .....




MAM NADZIEJĘ ZE POMOGŁA :)