Odpowiedzi

2010-03-13T17:37:56+01:00
Komuniści ograniczali ludziom dostęp do wszystkich ,,luksusów,,
ludzie byli karani nawet za zLe słowo skierowane wobec władzy
całe społeczeństwo dążyło do wolności słowa
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:38:19+01:00
Narastający kryzys gospodarczy
brak elementarnych praw
braki na rynku
brak praw dla robotników
brak zakazu bicia dzieci
ograniczenie wyjazdów zagranicznych
10 2 10