Odpowiedzi

2010-03-13T17:36:04+01:00
Jego głos brzmi jak muzyka ,
jest osobą o krystalicznej duszy .
6 3 6
2010-03-13T17:38:19+01:00
Kolega z klasy:
Wysoki/niski
Ładny/brzydki
Gruby/chudy
Oczy- brązowe/niebieskie
Styl- skromny..
Zabawny/nudny
np; Bardzo dobrze uczący się
potocznie: fajny, śmieszny, (głupi)
Charakter- ciekawy,
obojętny
Włosy-brązowe, blond- kręcone proste..


Mam nadzieję że pomogłam..^^..!
Pozdrowionka ooOoo..
;]
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:44:29+01:00
Wygląd:wysoki/niski , szczupły/przy kości, szerokie/wąskie ramiona, kolor oczu, kolor włosów, fryzura, sposób poruszania się ( energicznie/wolno ... ) , kształt nosa, uszy ( duże/małe) , sposób ubierania ( zgodnie z modą itd.) , wysportowany ...

charakter: miły, uprzejmy, pomocny, życzliwy, zabawny, pomysłowy, szarmancki, gadatliwy,wyrachowany, pokorny, flegmatyczny/ wybuchowy, zawzięty, hałaśliwy, gwałtowny, niechętny do rozmów, uparty, sprytny
6 4 6