Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:43:05+01:00
Jasnym, błękitu, złocistobiałe, śmigła, czarna, cichej, jasnej, srebrne, opalowy, złote, szmaragdem, ciemnej, zieleni, ognistych, zielonych, przejrzyste, zwiewne, błękitne.
6 3 6
2010-03-13T17:43:27+01:00
Jasnym tle
złocistobiałe chmurki
jaskółka czarna
po łące , cichej , jasnej
opalowy strumień
złote plamy
drzew zieleni
ognistych pęk promieni
łąk zielonych
błękitne zadumanie
te 2ostatnie są żle
Super dzięki a które to epitety itp.?
potrzeba na jutro