Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T21:44:33+02:00
1 m = 0,001 km
1 dm = 0,0001 km
1 cm = 0,00001 km
500 m = 0,5 km
67 m 3 dm 8 cm= 0,06738 km
1 km 2 m 5 cm = 1,00205 km
2 5 2
2009-10-24T22:28:18+02:00
1m=0,001 km
1 dm=0,1m=0,0001 km
1cm=0,01m=0,00001km
500m=0,5 km
67m3dm8cm=67m38cm=0,06738 km
1km2m5cm=1,00205 km
2009-10-25T00:04:23+02:00
1m = 0.001 km
1dm = 0.0001 km
1cm = 0.00001 km
500m = 0,5 km
67m 3dm 8cm= 0.06738 km
1km 2m 5cm = 1.00205km