Odpowiedzi

2010-03-13T17:44:15+01:00
Dobrze się stało że polska wstąpiła do UE, ponieważ czerpie z tego korzyści pieniężne takie jak różnego rodzaju projekty(np. szkolne)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:47:38+01:00
Według mnie dobrze się stało, że Polska przystąpiła do UE(Unii Europejskiej). Uważam tak, ponieważ w dzisiejszych czasach dostajemy pieniądze od UE np. na naprawę dróg, możemy lepiej się kształcić, i możemy jeździć za granice UE bez paszportu(przynajmniej tak ma być).

Liczę na naj.
1 1 1