Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:55:57+01:00
Nazwa zwierzęcia występowanie inne cechy

1.ja mam rak :D wody słodkie linienie

2. oczlik wody słodkie jest pokarmem dla ryb,
plankton

3. rozwielitka wody słodkie jest pokarmem dla ryb,
plankton

4.błotniarka stawy, jeziora najpospolitszy ślimak w kraju

5.zatoczek rogowy , jeziora oddycha płucami
133 4 133
2010-03-13T17:57:01+01:00
1)rak rzeczny,dno,jest wszystkożerny
2)oczlik,plankton pod powierzchnią wody,jest pokarmem dla ryb
3)rozwielitka,plankton pod powierzchnią wody,czułki są narządem ruchu
4)błotniak stawowy,dno,jest najpopularniejszy
5)zatoczek rogowy,dno,jest pospolity
99 3 99