Odpowiedzi

2010-03-13T17:47:19+01:00
Drogą do Nieba
Prawdą życiową
Życiem wiecznym
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T17:48:32+01:00
1. Drogą- że hjest moja drogą do nieba, pokazuje mi ją by mógł dotrzeć do Królestwa Niebieskiego.
2. Prawdą- że dzięki nie mu żyje w prawdzie.
3. Życiem - gdyby nie dał mi życia nie było by mnie tu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:49:25+01:00
Drogą:to On mi wskazuje która droga jest dla mnie najlepsza i to on zapisal mi ja podczas poczecia
Prawdą:nigdy nic nie ukrywa, chce zebym poznała o nim cala prawde np. czytając Słowo Boże
Życiem: bez Niego(bez rozmowy z Nim) nie mogłabym funkcjonować
1 5 1