Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T21:44:36+01:00
Szczecina nikt nie zaprojektował. To była osada łużycka. Mówi się że powstała przed 150 rokiem naszej ery. Pewnie chodzi o lokację. Akt lokacyjny nadał w 1243 książę Barnim I. Poza tym lokował Stargard (1243 r.), Police (1260 r.) i Goleniów (1268 r.).

A Paryż mówi się, że istniał już przed 50 rokiem przed naszą erą(200 lat wcześniej), a wtedy przejęli go rzymianie. Nie mówi się tam nawet o lokacji...

Czyli to nie ten sam;)
___________________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T22:31:56+01:00
Szczecina nikt nie zaprojektował.A Paryż istnieje już ok2060 laat więc to nie prawda :)