Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:53:00+01:00
Dziś jest dość brzydka pogoda.Wieje wiatr.Jest zimno,pochmurno.
Dzisiaj jeszcze nie pojawiło się słońce.
16 3 16
to jest podmiotowe np wiatr, pogoda, słońce :')
2010-03-13T17:55:12+01:00
Dziś jest zimno i deszczowo. Od rana trwały opady deszczu. Były -3 ⁰C. W południe zrobiło się słonecznie.

chyba jest okej :)
Jest ciepło. Nie wieje wiatr. Słońce bardzo mocno świeci.