Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:53:28+01:00
Ta liczba to 2 :D

boooo...
595/4=148,75
148*4=592
595-592=3
i trzecia liczba po przecinku to 2.

P. bardzooo:))
2010-03-13T17:54:13+01:00
0,5623562356235 = 0,(5623)
sa 4 cyfry w okresie wiec:
595:4=148,75
znaczy to ze liczba na 595 miejscu po przecinku bedzie liczba 2
2010-03-13T18:03:28+01:00
0,(5623)
to cos w nawiasie nazywa się okres
i poniewaz w okresie mamy 4 liczby
595/4=148r.3
czyli to bedzie 3 liczba w okresie czyli 2