Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:56:42+01:00
Program SAPARD został uruchomiony na początku lipca 2002 r. i objął następujące działania:

- Poprawa przetwórstwa i marketingu artykułów rolnych i rybnych
- Inwestycje w gospodarstwach rolnych
- Rozwój i poprawa infrastruktury obszarów wiejskich
- Różnicowanie działalności gospodarczej na obszarach wiejskich (Działanie uruchomione 3 grudnia 2003 r.)
- Szkolenia zawodowe
- Pomoc techniczna

Nie zapomnij dać naj ;)
2 1 2
2010-03-13T17:57:35+01:00
Rolnicy mogą kupować nowe urządzenia, także zwykłe ciągniki. Będą także mieli możliwość finansowania budowli nowych budynków i pomieszczeń oraz finansowanie szkoleń.
1 1 1