Geografia Polski zeszyt cwiczen dla gimnazjum . Urszula Mozdzierz Stary sysem nauczania .
Rozdzial 2.3 KLIMAT zaddania od 1 do 5.

Na ocene sa , wiec prosze o jak najlepiej uzupelnione .

Dajeee naaja . Dalabym wiecej ale tylko tyle maam .

I PROSZE O POMOMC . Na poniedzialek .

2

Odpowiedzi

2010-03-13T22:15:30+01:00
W zał .:)
nie wszystko widać najwyraźniej więc jeśli będzie problem z rozczytaniem się pisz :)
Najlepsza Odpowiedź!
  • qgow
  • Początkujący
2010-03-13T23:03:23+01:00
W zał .:)
nie wszystko widać najwyraźniej więc jeśli będzie problem z rozczytaniem się pisz :)