Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T17:58:58+01:00
1.Ograniczenie bezpłatnego rozdawnictwa zboża.
2.Stworzenie dogodnych możliwości do osadnictwa na prowincjach.
3.Przyznanie obywatelstwa rzymskiego miastom i prowincjom imperium.
4.Reforma kalendarza (kalendarz juliański).
5.Zwiększenie liczby senatorów do 900.
18 3 18
2010-03-13T18:01:32+01:00
1) zakazał piastowania urzędu namiestnika prowincji dłużej niż dwa lata
2) romanizacja prowincji
3) ustanowił nową, złotą monetę aureus
4) reforma kalendarza (kalendarz juliański)
5) reforma agrarna - (powodowała ona dwukrotne zmniejszenie liczby korzystających z rozdawanego darmowo zboża)
11 3 11