Odpowiedzi

2009-10-24T21:55:12+02:00
10% - 12 gruszek
100% - 120 gruszek (tyle gruszek zostało po wietrze)

60% - 120 gruszek
100% - x gruszek

x= 200 gruszek

Odpowiedź: Na drzewie rosło 200 gruszek
2009-10-24T22:04:47+02:00
12*0,10=1,2 1,2*100=120

120*10=1200 1200:4=300

Odp: Na drzewie rosło 300 gruszek


*=Mnożyć
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T22:29:27+02:00
10% - 12
100% - x

x= 100*12/10=120


120 - 60%
x - 100%

x=120*100/60=200

Odp.: Na drzewie rosło 200 gruszek.
1 5 1