Odpowiedzi

2010-03-13T18:12:27+01:00
Prędkość pojazdu, masa pojazdu, rodzaj drogi, warunki atmosferyczne, tor drogi(czyli cz jest prosta, czy pod górę bądź czy hamujemy na ostrym zakręcie)


i to chyba bd wszystko
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:30:44+01:00
1. Warunki środowiskowe: temperatura otoczenia, wilgotność, zjawiska atmosferyczne (śnieg - temperatura, gęstość, twardość śniegu, deszcz - grubość warstwy, kałuże),

2. Rodzaj i konfiguracja nawierzchni: asfalt, beton, kostka, szuter, droga gruntowa, pochylenie nawierzchni, topografia nawierzchni bitumicznych, makro i mikrostruktura - szorstkość w przypadku dróg utwardzonych (poniżej zdjęcia kilku rodzajów nawierzchni),

3. Sprawność układów tłumiących: zgodność charakterystyk układów sprężynujących (sprężyn, resorów) i tłumiących – teleskopy,

4. Zastosowane opony: konstrukcja, technologia wykonania (właściwości fizyko-mechaniczne), klasy prędkości, indeks nośności, letnie, zimowe, drogowe, terenowe, wyczynowe, opony używane, wiek opony, różne głębokości rzeźby, opony normalne, bieżnikowane, opony śniegowe.
1 5 1