Mógłby mi ktoś to przrtłumaczyć na język polski?

Exhibit C is a replica of the famous Mayan city, Tikal, in Guatemala. The Maya were an American Indian people. They developed a magnificent civilisation in south Mexico and Central America which peaked from 250 AD to 900 AD.
The Maya were greatly influenced by the Olmec people. The Olmec lived west of the Maya around 800 BC and were probably the Central american inventors of writing, numbers and the calendar. The maya made huge progress in architeture, writing, and the sciences. They were also skilled craftspeople. They made stone sculptures and carvings from jade. The mayan population increased rapidly. The Maya builit grand and huge cities, like El Mirador and Tikal. These cities were carefully planned, with many beautiful temples that looked like Egyptian pyramids. They had well laid-out roads and large open spaces. After 950 AD , the mayan civilisation slowly declined. In the mind-1500s, the spanish conquerors invaded and conquered almost all of the mayan empire.


Wiem że to dużo ale to jest dla mnie na prawde bardzo ważne, a nawet nie mam czasu zeby przetłumaczyć to ze słownikiem;(

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:11:55+01:00
Wystawa C to replika słynnego miasta Majów, Tikal w Gwatemali. Majowie byli amerykańskich Indian. Stworzyli oni wspaniałą cywilizacją, w południe Meksyku i Ameryki Środkowej, które osiągnęły najwyższy poziom od 250 do 900 AD AD.
Majowie byli bardzo wpływowi ludzie Olmeków. Olmekowie mieszkali na zachód od Majów ok. 800 roku pne i prawdopodobnie w Ameryce Środkowej wynalazców pisania, cyfry i kalendarza. Maya poczyniła ogromny postęp w architeture, pisania i nauki. Były też wykwalifikowanych rzemieślników. Zrobili kamiennych rzeźb i rzeźby z nefrytu. Ludności Majów gwałtownie wzrosła. Builit Maya wielki i wielkie miasta, takie jak El Mirador i Tikal. Te miasta są starannie zaplanowane, z wieloma pięknymi świątyniami, które wyglądały jak egipskie piramidy. Mieli również określone, na drogach i dużych, otwartych przestrzeni. Po 950 roku ne, cywilizacja Majów powoli malały. W umyśle-1500, hiszpańskiego zdobywcy najechał i podbił niemal całość imperium Majów.
2010-03-13T18:11:55+01:00
Wystawa C to replika słynnego miasta Majów, Tikal w Gwatemali. Majowie byli amerykańskich Indian. Stworzyli oni wspaniałą cywilizacją, w południe Meksyku i Ameryki Środkowej, które osiągnęły najwyższy poziom od 250 do 900 AD AD.
Majowie byli bardzo wpływowi ludzie Olmeków. Olmekowie mieszkali na zachód od Majów ok. 800 roku pne i prawdopodobnie w Ameryce Środkowej wynalazców pisania, cyfry i kalendarza. Maya poczyniła ogromny postęp w architeture, pisania i nauki. Były też wykwalifikowanych rzemieślników. Zrobili kamiennych rzeźb i rzeźby z nefrytu. Ludności Majów gwałtownie wzrosła. Builit Maya wielki i wielkie miasta, takie jak El Mirador i Tikal. Te miasta są starannie zaplanowane, z wieloma pięknymi świątyniami, które wyglądały jak egipskie piramidy. Mieli również określone, na drogach i dużych, otwartych przestrzeni. Po 950 roku ne, cywilizacja Majów powoli malały. W umyśle-1500, hiszpańskiego zdobywcy najechał i podbił niemal całość imperium Majów.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T18:13:42+01:00
Wystawiać C replika sławnego Maja jest miastem, Tikal, w Gwatemali. Maya były indiańskim ludem. Rozwinęli wspaniałą cywilizację w południu Meksyk i Ameryka Środkowa, która osiągnęła poziom szczytowy z 250 AD do 900 AD. Maya pozostawały pod wpływem znacznie Olmec ludzie. Olmec mieszkał na zachód od Maya około 800 BC i były prawdopodobnie Centralny american wynalazcy pisania, liczb i kalendarza. Maya zrobiony olbrzymi postęp w architeture, pisząc, i nauki. Byli również wykwalifikowaną wytwórczością. Zrobili kamienne rzeźby i rzeźby z baby. Mayan populacja wzrosła szybko. Maya builit okazałe i olbrzymie miasta, lubić El Mirador i Tikal Te miasta były ostrożnie planowane, z wieloma piękne świątynie, które wyglądały lubią egipskie piramidy. Mieli dobrze laid-out drogi i duże otwarte przestrzenie. Potem 950 Ogłoszenie, mayan cywilizacja wolno nie przyjęła. W mind- 1500 s, spanish zdobywcy opanowani i podbici prawie wszystko z mayan imperium.

Mam na dzieje ze pomogłem:) licze na najlepsze