Odpowiedzi

2010-03-13T18:11:56+01:00
Niezły, ale proponuję zmniejszyć trochę czcionke :P
2010-03-13T18:14:16+01:00
Twój blog to super sprawa
to na nim zaczyna się zabawa
a ten kto wiersze kocha
na pewno się w nim zakocha
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:37:41+01:00
Blog jest extra , wiersze też . ; D
czyje że lubisz pisać wiersze . ^
moze tez zaczne x D ;d

___

ogulnie to blog jest extra . ; D / pozdrawiam