W Tonach :
735 kg =
25 kg =
100 dag =
5 dag =
120 kg 55 dag

W Centymetrach :
12 m =
7 m 93cm=
8 dm 2 cm
2km 2m 2 dm 2 cm 2 mm =

Będzie jeszcze jedno zadanie z wyższą punktacją ;)
Jeśli chcesz aby twoja odpowiedź była NAJLEPSZA pisz całymi zdaniami
np. 1 cm = 0,01 km ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T22:02:10+02:00
735 kg = 0,735 t
25 kg = 0,025 t
100 dag = 1 kg = 0,001 t
5 dag = 0,00005 t
120 kg 55 dag = 0,1255 t

12 m = 1200 cm
7 m 93 cm = 793 cm
8 dm 2 cm = 82 cm
2 km 2 m 2cm 2mm = 200202,2 cm
1 5 1
2009-10-24T22:27:18+02:00
735 kg=0,735 t
25 kg=0,25 t
100 dag=0.001 t
5 dag=0,00005 t
120 kg 55 dag=0.1255 t

12 m=1200 cm
7 m 93 cm=793 cm
8 dm 2 cm=82 cm
2 km 2 m 2 dm 2 cm 2 mm=200202,2