Odpowiedzi

2010-03-13T18:26:02+01:00
1. Należy odnosić się do każdego z szacunkiem
2. Najważniejsze jest życie według przykazań bożych
3. Należy słuchać potrzeb innych
4. Trzeba każdemu pomagać
5. Nie należy spierać się z innymi, odmienne zdanie nie powinno być powodem kłótni
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:40:54+01:00
1. Życie według przykazań Bożych,
2. Mieć szacunek dla siebie oraz bliźnich,
3. Darzyć zaufaniem bliskie osoby
4. Nie postępować wbrew sobie
5. Pomagać każdemu i w każdej sytuacji
1 5 1