Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:38:12+01:00
Drodzy rodzice !
Dziękuję Wam za dar Chrztu Świętego. Dzięki wam jestem chrześcijaninem a zarazem dzieckiem Bożym. Dzięki Wam wiem w co wierzyc i czym się kierowac w życiu.
Za to jeszcze raz Wam dziękuję.
2010-03-13T19:07:54+01:00
Moi Kochani!
Na wstępie chciałbym Was bardzo serdecznie pozdrowić. U mnie, bardzo dobrze, znalazłem pracę, mam mieszkanie i nawet dziewczynę- Zosię. A jednak w Anglii jest kolorowo.
Tak naprawdę piszę, bo bardzo chciałbym Wam podziękować za Chrzest, który mi daliście. Jako nastolatek tak naprawdę chodziłem do kościoła tylko dla tego, ze mi kazaliście, teraz wiem że to był błąd. Codziennie idąc ulicą mijam zepsutą młodzież, narkotyki i alkohol to tu norma, a co trzecia dziewczyna chodzi w ciąży. Teraz wiem, że to Duch Święty strzegł mnie przed tym wszystkim. Dzięki Wam wyrosłem na naprawdę fajnego faceta, dziękuję.
Z niecierpliwością czekam na odzew, napiszcie co u Was, jak tam mały synek cioci Basi, co u babci Jadzi i dziadka Heńka. Kocham Was bardzo moi drodzy. Pozdrawiam i do usłyszenia!

Ps. Jeszcze raz baaardzo dziękuję!