Odpowiedzi

2009-10-24T22:11:15+02:00
1kg=100dag=1000g
1g =0,001 kg
55dag=0,55kg
7dag=0,07kg
3dag 5g=0,035kg
2kg 50 dag=2,5kg
6kg 5 g=6,005kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T22:13:24+02:00
1g = 0,001 kg
55dag= 0,55 kg
7dag= 0,07 kg
3dag 5g= 0,035 kg
2kg 50 dag= 2,5 kg
6kg 5 g= 6,005 kg

;)
2009-10-24T22:15:08+02:00
1g=0,001kg 55dag=0,55kg 7dag=0,07kg 3dag5g=0,035kg 2kg50dag=2000,5kg 6kg5g=6000,005kg