Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:14:12+01:00
Droga Mamo data,miejscowość

........Na wstępie mojego listu chcę Cię serdecznie pozdrowić i mam nadzieję,że jesteś zdrowa.
........Chciałbym opowiedzieć Ci o mojej nowej szkole gimnazjum.mam dużo kolegów i koleżanek ,wszyscy odnoszą się do mnie kulturalnie,nikt się nie bije ani nie zaczepia.Nauczyciele są bardzo mili i potrafią wszystko dobrze wytłumaczyć. Bardzo mi się tu podoba. Mam tylko jeden problem bardzo tęsknie za tobą i się martwię czy jesteś zdrowa i czy masz wszystko czego Ci trzeba.
........ Na tym kończę swój list,nie martw się o mnie i wiedz,że Cię bardzo kocham
Twój Marcin

...... - to są akapity
mam nadzieję,że pomogłam pozdrawiam.
3 3 3
2010-03-13T19:43:29+01:00
Droga Mamo! 25.0510 Kraków
Bardzo przepraszam, że długo nie pisałem ale nie miałem czasu, ponieważ musiałem się dużo uczyć.Chciałem Ci opowiedzieć jak spędzam czas w moim nowym gimnazjum.Pierwszy dzień w szkole nie był zbyt fajny, ponieważ wszyscy się ode mnie odsuwali, ale z czasem wszystko zaczęło się układać.Po dwóch miesiącach spędzonych w szkole bardzo dobrze się poczułem miałem wielu przyjaciół z, którymi spędzałem każdą wolną chwilę.Nauczyciele na początku uważali, że jestem tępakiem. Nie przechodziło mi to przez myśl więc po nocach pilnie się uczyłem, aż w końcu osiągnąłem swój sukces i udowodniłem nauczycielom, że nie jestem "głupi". Od tego czasu jestem najlepszym uczniem w szkole i wszyscy mnie szanują. Bardzo podoba mi się w tej szkole.
Gorąco pozdrawiam i bardzo za Tobą tęsknie.
Marcin
1 2 1