Na poniedziałek mam zrobić REKLAMĘ SPOŁECZNĄ na temat:
Zachęć młodzież i dorosłych do czytania książek.
Nie mam pomysłu na tytułowe hasło.

Proszę o pomoc.
Daję 25punktów.
Jak uznam,że jest najlepsze dam naj!
;)
Z góry dziękuję .
Szybko ;D

2

Odpowiedzi

2010-03-13T18:28:00+01:00
Ity duży i ty mały czytaj ksiązki by byc mądrym
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:29:31+01:00
CAŁA POLSKA CZYTA KSIĄŻKI !

Przedstawiciele bibliotek w waszym mieście serdecznie zachęcają do czytania książek . Dzięki nim wzbogacamy nasze słownictwo, dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy np. w książkach historycznych. Książki pomagają nam rozwinąć naszą wyobraźnie i utworzyć własny świat . Wiadomo, że dzieci nie będą czytały książek o wojnach itd, dlatego też zawartość książek jest odpowiednio dopasowana do wieku czytelnika . Czytanie to najlepszy sposób na zabicie nudy, zrelaksowanie się i spędzanie wolnego czasu.


pzdr ;-* dasz naj ? ;-*
4 4 4