Odpowiedzi

2010-03-13T18:32:24+01:00
X - cena towaru przed obnizką
1/6 x = 2,10
x = 12,60
cena towaru po obniżce = 12,60 - 2,10 = 10,5
2 2 2
2010-03-13T18:33:52+01:00
2,10 *6=12,6

12,60 - 2,10 = 10,50

ODP. cena towaru po obnizce wynosiła 10,50zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:34:00+01:00
2,10 zł - cena po obniżce + to jest 1/6 całej ceny

2,10 zł x 6 = 12,60 zł - 2, 10zł =10,50zł

Cena towaru po obnizce wynosi 10,50 zł



Liczę na najlepszą
3 5 3