Odpowiedzi

2010-03-13T18:32:59+01:00
Opiekują się mną, zarabiają pieniądze, za które kupują jedzenie i inne potrzebne rzeczy, utrzymują mnie, dbają o mnie, martwią się gdy mam problemy, uczą mnie życia


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:35:35+01:00
Nasi rodzice opiekują się nami i wychowują
chcą abyśmy w życiu byli szczęśliwi Uczą nas nas jak mamy zachowywać
się w przyszłości.Pomagają kiedy potrzebna jest pomoc ale przedewszystkim kochaja nas i nie chcą aby w życiu stała się nam krzywda.:)
2 3 2