Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T22:17:34+02:00
Ja pomogeę.

Klasa 2 c nigdy nie da sie .
jesteśmy super .
zawsze działamy w grupie .
czesto sie sprzeczamy , lecz zawsze dogadamy .
są u nas kujoony , są tez nieuki .
czasami w zeszytach mamy jakieś luki .
to nie nasza wina.
nie dla nas teoria Darwina .
nie dla nas matematyka .
nadzieja z oczu znika .
fajni są kolesie .
fajne są dziewczyny ,
oczka mają słodkie ,
a uśmiech jak maliny .
zawsze pomocni ze wszystkim rade damy ,
chodźby gromy waliły z nieba ,
nigdy się nie poddamy .

hehe . . .
pzdr . ; D
1 5 1
2009-10-24T22:51:41+02:00
MOja klasa 2 c
jest najlepsza każdy to wie.
zawsze jest w niej wesoło
miło, śmiesznie i kolorowo
Chłopaki zawsze się wygłupiają
Dziewczyny się z nich nabijają. :)

Nie wiem co jeszcze wymyśleć :)