Odpowiedzi

2010-03-13T18:38:44+01:00
W tej grupie jest więcej chłopców niż dziewcząt ze szkoły podstawowej nr 4.
1 1 1
2010-03-13T18:46:40+01:00
65%-to dziewczeta
35%to-chłopcy


10% dziewcząt to ok.1/6
35% chłopców to ok.1/2

ODP. więcej jest chłopców
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:02:29+01:00
W pewnej grupie turystycznej
65%-dziewczęta
35%-chłopcy

65%*10%=6,5% w grupie jest 6,5% dziewcząt ze szkoły pods. nr 4
35%*20%=7% w grupie jest 7% chłopców ze szkoły pods. nr 4
7%>6,5%
odp. ze szkoły podstawowej nr 4 więcej jest chłopców niż dziewcząt
3 4 3