Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T22:31:16+02:00
Dla modułu mniejszego od zera:
4 + |a - 3| = 0 => |a - 3| = -4

jeżeli równanie, które nie ma rozwiązania "wstawimy" pod moduł i przyrównamy do zera
|x² + 2x + 4| = 0

|(x + 2)² + 3| = 0
kwadrat z definicji jest >= 0, a powiększony o dowolną liczbę dodatnią całkowitą > 0
2009-10-24T22:42:16+02:00
Ix-1I = -10
równanie to nie poiada rozwiązania ponieważ a warto.śc bezwzględna z żadnej liczby nie jest nigdy liczbą ujemną