Odpowiedzi

2010-03-13T18:42:47+01:00
Moja ulubiona zabawka z dzieciństwa to ogromna lalka Ania. Dostałam ją z okazji Świąt Bożego Narodzenia, gdy miałam 2 latka. Ania miała wiele ubranek, w które ją przebierałam, obcinałam włosy i robiłam makijaż. Ania była moją przyjaciółką do czasu gdy poszłam do szkoły po raz pierwszy. Znalazłam nowe koleżanki i kolegów, a lalkę zaniedbałam. Pewnego dnia uznałam, że jestem zbyt duża na zabawę lalkami, więc wyrzuciłam ją. Czasami wezmę do ręki album ze zdjęciami i oglądam Anię i siebie gdy miałam 4 latka.


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
33 4 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:46:37+01:00
Moją ulubioną zabawką z dzieciństwa był miś. Nazywa się Niedźwiadek. Jest cały brązowy, ma czarne oczy i miły pyszczek. Każdą noc spędził ze mną, chodził do przedszkola oraz odwiedzał całą moją rodzinę. Często bawiłam się z nim w szkołę, niekiedy piliśmy razem herbatę i jedliśmy ciasteczka. Teraz ma odgryzione uszko, oraz trochę wyblakłe kolory. Obecnie leży sobie na moim łóżku i czeka aż wezmę do w ramiona. Nawet teraz, mówię mu o swoich sekretach, Niedźwiadek zna je wszystkie. Dziękuję moim rodzicom za to, że po urodzeniu włożyli mi Niedźwiadka do łóżeczka. Jest moją ulubioną zabawką.
35 3 35