Odpowiedzi

2010-03-13T18:51:37+01:00
Apostrofa - np. Na Tobie uczyłem się żyć.
Epitet - np. Duchów białych i niewinnych.
Porównanie - np. Ona jak ślimak dźwiga ten dom.
Onomatopeja - np. Morze łez.
Rymy - np. Anka skakanka, Ewka Konewka
Pytanie retoryczne - np. Czy brudnymi rękoma można zrobić czysty interes?


NA 100% dobrze, liczę na naj.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:54:00+01:00
Apostrofa: O Boże!
epitet: Mam różową sukienkę.
porównanie: Jestem głodna jak wilk.
onomatopeja: Między krzakami coś zaszeleściło.
rymy: Jest już lato,
Chodź tu tato!
pytanie retoryczne: Czy ja jestem tu naprawdę?
2 5 2
2010-03-13T18:55:55+01:00
2/ kupiłam dziś w sklepie jasny golf
3/ jesteś szybki jak antylopa
5/ Nic mi na myśl nie przychodzi - poprostu coś zrymuj
6/ czy 16'latkowi sprzedasz piwo? <Retoryczne- bo wsztscy znają na nie odp. że nie !>
2 1 2