Odpowiedzi

2010-03-13T18:47:42+01:00
A) rekin, śledź, tuńczyk,makrela, błazenek, nosiec,płastuga,dorsz,babka bycza, płaszczka, barakuda,miecznik,
b)karaś, płoć, sum, okoń, szczupak, karp, lin,leszcz, sielawa, amur.

2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T18:48:31+01:00
Słodkowodne :
lin, płoć, szczupak,sum, okoń,

słonowodne :
płaszczka, barakuda, rekin,miecznik,dorsz
7 4 7
2010-03-13T18:55:01+01:00
-ryby słonowodne :płaszczka,barakuda,rekin,miecznik,dorsz,karaś,płoć,sum, okoń,szczupak,karp,lin,leszcz,sielawa,amur

- ryby słodkowodne : lin,płoć,szczupak,sum,rekin,śledź, uńczyk,makrela, błazenek,nosiec,płastuga,dorsz,babka bycza, płaszczka, barakuda,miecznik,


5 3 5