Uporządkuj listę alfabetycznie :
Piotr Koszyczko, Julia Koszyczko, Przemysław Koszyczko, Aleksandra Gniewkowska, Aleksander Grządka, Anita Wrzosiewicz, Eliza Pajączkiewicz,
Iwona Matulewska, Irena Umińska , Oksana Usowicz

Przepraszam, że tak mało ale mam na konice 12 pkt teraz juz 2 xD

3

Odpowiedzi

2009-10-24T22:22:12+02:00
Aleksandra Gniewkowska
Aleksander Grządka
Julia Koszyczko
Piotr Koszyczko
Przemysław Koszyczko,
Iwona Matulewska
Eliza Pajączkiewicz,
Irena Umińska
Oksana Usowicz
Anita Wrzosiewicz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T22:22:45+02:00
Aleksandra Gniewkowska
Aleksander Grządka
Julia Koszyczko
Piotr Koszyczko
Przemysław Koszyczko
Iwona Matulewska
Eliza Pajączkiewicz
Irena Umińska
Oksana Usowicz
Anita Wrzosiewicz
2009-10-24T22:26:16+02:00
Aleksandra Gniewkowska
Aleksander Grządka
Julia Koszyczko
Piotr Koszyczko
Przemysław Koszyczko
Iwona Matulewska
Eliza Pajączkiewicz
Irena Umińska
Oksana Usowicz
Anita Wrzosiewicz

listę porzadkuje sie wg nazwisk wiec na 100% jest dobrze:)