Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:10:28+01:00
{( x+y ) ×1/2 - (x-y)×1/2}²={½x +½y - ½x +½y}²={(½x - ½x)+ ½y+½y}²=(y)²=y²
Myślę, że pomogłam
Liczę na naj...
Pozdro!!!xD
2010-03-13T19:17:57+01:00
{(x+y)1/2-(x-y)1/2}do potegi 2

[(1/2x+1/2y)-(1/2x-1/2y)]@=[1/2x+1/2y-1/2x+1/2y]@= y@

przy czym @ to potęga;]

Wytłumaczenie: na początku mnożymy przez 1/2 później opuszczamy nawias, zmieniamy znaki, a potem redukujemy wyrazy podobne

odp. y do potęgi 2