Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:03:03+01:00
Z tych brył powstanie ci walec
Nie wiem czy ci chodzi o pc czy o pp
pp=pi r kwadrat
Pc=2 pi r kwadrat+2pi r H
1)pp=pi 6 kwadrat=36 pi
pc= 2 pi 6 kwadrat+2 pi 6*8=72+96=168 pi
2)pp=pi 8 kwadrat=64 pi
pc=2 pi 8 kwadrat + 2 pi 8*6=128+96=224 pi
2010-03-13T20:22:00+01:00
1)Pc=2 pi kwadrat + 2pi r *H
Pc=2pi6kwadrat+ 2pi 6*8
Pc=2pi36 +2pi 48
Pc=72pi + 96pi
Pc=168pi cm kwadrat
2) Pc= 2pi8kwadrat + 2pi 8*6
Pc= 128pi + 96pi
Pc= 224pi cm kwadrat