Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:07:05+01:00
Jaskinia Mamucia (Mammoth Cave) w USA
Jaskinia Krubera (Jaskinia Wronia) w Gruzji (Abchazja)
jaskinia lawowa Kazumura Cave na Hawajach.
Jaskinia Optymistyczna na Wyżynie Podolskiej.
Wielka Śnieżna Tatry ZAchodnie
Jaskinia Ozernaja na Ukrainie
21 3 21
2010-03-13T19:10:04+01:00
Największe jaskinie na świecie :
Jaskinia Mamucia ( najdłuższa ) o długości około 563 km
Jaskinia Krubera ( najgłębsza ) o głębokości około 2191 m

Jeśli chodzi o Polskę to 6 największych jaskiń to :
Bańdzioch Kominiarski
Czarna
Kasprowa Niżnia
Kozia
Mietusia
Niedźwiedzia w Kletnie

Pozdrawiam :)
43 4 43