Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T19:06:03+01:00
Bez - wiara, pierwsza miłość
Bratek - pamięć
Chryzantema - spełnienie marzeń, władza, słońce
Fiołek - skromność, cicha miłość, wierność
Forsycja - oczekiwanie
Goździk - odwaga
Mak - rycerskość
Narcyz - tęsknota, pewność siebie, zachłanność, egoizm
Róża - biała - melancholia, czystość, "Jestem Ciebie wart"
2010-03-13T19:11:46+01:00
Lilia-niewinnośc
dzika róża- wdzięk
nasturcja- wstydliwośc
jarzębina- zgoda
wrzos- podziw, samotnośc
stokrotka- miłośc niewinna, wierna