Odpowiedzi

2010-03-13T19:22:49+01:00
Miejsce zerowe x=2
zbiór wartości funkcji x należy (-nieskończoności do nieskończoności)
punkt przecięcia z osią OY y=-6
dzidzina to zbiór liczb rzeczywistych
funkcja jest rosnąca
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T20:12:30+01:00
OX x = 2 < miejsce zerowe (punkt przecięcia z osią OX)
x ∈ (-ω, +ω)
OY y = -6 < (punkt przecięcia z osią)
D = R < (dziedzina to zbiór liczb rzeczywistych)
Funkcja jest rosnąca.

W nawiasach są objaśnienia, a ω to miał byś znak nieskończoności. :)
1 5 1